Borsa de treball per a empreses

Servei de borsa de treball per a empreses, entitats o particulars. El Servei Local d'Ocupació de Cardedeu ofereix:

• Candidats de Cardedeu i rodalies per cobir les necessitats de personal que tinguin les vostres empreses. Us ajudem a definir les característiques i el perfil professional tenint en compte les vostres necessitats, i us facilitarem els/les candidats que s'hi adaptin millor.
  • Difusió de publicitat de les ofertes de treball per la recerca de persones candidates a través de la xarxa Xaloc, una plataforma informàtica que la Diputació de Barcelona posa a disposició del municipis per a la intermediació laboral. Això permet a les empreses trobar les millors candidat/es.
  • Assessorament i informació sobre legislació laboral, sobretot en temes de contractació (persones amb discapacitats).
  • Informació i assessorament sobre formació de persones treballadores.

Aquest serveis són públics i gratuïts. Gràcies a la xarxa Xaloc (Diputació de Barcelona) i el treball d'assessorament continuat amb les persones que estan en recerca de feina inscrita en el nostre servei, podem facilitar currículums de forma àgil i ràpida, estalviant-vos temps i gestions. Garantim la privacitat de les dades de les empreses i fer la intermediació de les ofertes amb total confidencialitat.

Altres serveis que l'Ajuntament de Cardedeu ofereix a les empreses: al CSETC assessorem persones emprenedores i empreses en gestió empresarial i implementació de les noves tecnologies, entre d'altres. Per a més informació, consulteu el web del CSETC

A més, l'Ajuntament de Cardedeu té una línia de subvenció a les empreses pel foment de la contractació.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol empresa, entitat o particular que necessiti cobrir un lloc de treball

La Mongia - Centre de formació

Av. de Jaume Morató, 18 - 08440 Cardedeu
Correu electrònic: lamongia@cardedeu.cat
Horari:
De dilluns a divendres de 9 a 14 h
Dimarts i dijous de 16 a 19 h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 06.03.2019 | 10:04